MI DJECA S KOLODVORA ZOO

srijeda, 04.01.2006.

Kome danas treba knjiga?

Kome danas treba knjiga?Glupo pitanje.Knjige su danas isto tako važne kao i u prošlosti.

Od izuma pisma prije gotovo 6000 godina do danas vrlo je cjenjena pisana riječ.Nema dana a da netko nešto ne pročita bile to novine,magazini ili knjige.Ipak,knjige imaju puno veću književnu vrijednost,nego li novine.Moram priznati da volim čitati.Među najdraže knjige bih izdvojila dnevnike s humorističko-socijalnom temom kao "Dnevnik Adriana Molea" i "Mi djeca s kolodvora Zoo".One pobuđuju u meni puno osjećaja-smijeh,tugu,suosjećajnost.

One nam smanjuju dosadu,uče nas o životu,daju nam mnoge savjete,neke su i jako zabavne kao knjige Vedrane Rudan,neke nas mogu dobro preplašiti kao bestselleri R.L.Stinea...

Knjige su vrlo važne u životu svakog čovjeka makar oni to ne priznaju.Ljude je katkad sram reći da čitaju.Ja to ne razumijem.Divno je kada netko čita s veseljem,a zaista ružno kada netko čita pod prisilom.U tome jest problem.Mislim da ljudi nebi trebali biti prisiljeni da čitaju nego bi sami trebali shvatiti da je to potrebno svima.

Ja nikada neću prestati čitati jer meni i danas i u budućnosti TREBA knjiga.Ona je s nama cijelog života od mlenih slikovnica,bajki i lektira do mnogih leksikona neke zemlje ili svijeta,raznih riječnika i mitologija.





Budite pozdravljeni...
Vaša Christiane F.

- 20:15 - Komentari (71) - Isprintaj - #